We are

Amazing!

Aldrig så trött som nu,
Efter att ha läst och gått igenom så förstår man vissa perioder i sitt liv.
Kanske inte den mest posotiva bilden man har.
'Men ändå: Det är oftast de dåliga sidor man kmr ihåg, men sen tillslut så förstår man och glömmer bort det med.

En evolution man inte kan förhindra.
Ett stopp tecken och helt plötsligt så är det svart...

Stress är en faktor som..
Ja just, sen så var det.
Nej men vänta.
Schitzo?
Naaah.. just a bit.

Ungefär så är min hjärna.
Ett fungerande medel, men ibland så fattar man inte vad man tänker på.
Sedan säger personen, men säg vad du tänker på.
Hmm.. ?
Hur ska ja säga de ,låter de dumt. men vänta. vad ere jag tänker på. Oh där gick the moment
nu kan ja inte säga det, lr?
Vänta.. Vad ere jag håller på med
Kan jag säga de nu.. lr är det för tidigt..
Ibland blir ja trött på mig själv
I vissa situationer kan jag berätta hur mkt som helst.
Men ibland.. så fastnar ja, o då blir de svårt att komma ut därifrån.

Känns bara dumt..
Är allt så dumt och fel egentligen?


Okey, hur mår du?

Jag mår bra, men innerst inne så är det panik.
Känns som hjärtklappningarna ligger där inne och bara väntar på att slå ut.
Men ändå inte.
Sedan är det en panik för att inte känna tillräkligt mkt.
Jag kan inte känna mer än de ja har nu.
Vad ere ?

press från olika håll, men mest från mig själv.

Jag lever vecka för vecka, men de känns som att de har gått månader efter en dag.,

Vågar man säga att man älskar?


Kommentarer
Postat av: Maria

Att säga ingenting kan betyda mycket ibland med. Man behöver inte alltid prata med ord, man kan ha hela konverationer med bara blickar och rörelser. Ibland behövs inte mer än en kram, ibland behöver man prata. Jag finns här när du känner att du bara behöver en kram och jag finns här när du vill prata. Jag finns här för dig i alla situationer. Jag älskar dig vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback