Allt

Vad har hänt?

Jo väldigt mkt.

Varit i Afrika 3 veckor.

Börjat ett nytt jobb, jobbat hela sommaren.

Ska börja plugga nu på Måndag, kognitiva vetenskapliga programmet. bara liiiiite nervös!

Har en inneboende. Roy, min gamla barndomsvän... helt otroligt... Klicka bara direkt.

Daniel flyttar till Stockholm o börjar handels... Och där klämmer skon rätt så regällt.
Usch, vi har väntat länge på svar och äntligen så kom han in!
Men nu känns det inte lika bra.
Nu försvinner han i 3 år... eller mer... eller?

Jag har aldrig varit så lycklig som jag är just nu.
Jag vet vilka mina vänner är.
Jag vet vem jag vill vara med.
Jag vet att kärleken är äkta.
Livet flytter på som det ska.

Tänka sig.
Mina planer blir aldrig som jag har tänkt mig.

Ett sabbats år?
Nja, verkar inte som de.
När man tänker efter. Varför jobba o så?
De känns lite nja..
Då tar ja hellre ett sabbats år, och reser.

Sedan vart man nu hamnar, eller om de är rätt för mig, det märker man.

Om det har gått bra för Roy så borde de inte vara några problem.

Denis blev galen på mig.
Så skyll på henne att ja börja skriva igen ;)
Haha!:D


Jag vet inte riktigt vad ja ska skriva.
Jag känner mig helt jag vet inte.

it's all crazy

jag önska nästa att dessa år kunde passera. Men ändå inte.

Detta är bland mina bästa år nu.
Så bäst att ta vara på dem =)

Weeei!:D

Kommentarer
Postat av: Denise

WOHO! :D

En sån här uppdatering i veckan, MINST. Och sen ska jag sluta hacka på dig som en parasit (;

PUSSSSSEN.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback