Sjukligt bra

Börjat skolan, o allt e väl på topp.
Mkt med nollningen just nu. Men helt okey.

Hmm, vad har hänt egentligen.
En väldans massa festande.
Och de har väl satt sina spår... uscha mig. Börjar bli lite förkyld och hängig.
Men de e bara att hålla i sig^^

Första seminariumet ida. Men de va ju inte så svårt. Mest intressant att kunna jämföra tankar med andra.

I morgon blir det en tidig dag, eller ja. Börjar  8 men ändå tidigt för oss latmaskar.
Pudcrawl på kvällen sen då... Ska bli intressant... Om man ens kmr ditt...
I värsta fall får ja väl krypa hem.

Snart kmr hjärtat hem^^ Då blir ja glad! :D

En annan sak som e lite jobbig är att Linnea har liiiiite problem med att sova.
Vad ska man göra då?
Jo varför inte blogga som ja hade lovat Denise så snällt.

Hungrig e ja också.
Vill någon hämta mat åt mig? Any body?

Take a lead and you will fall.
But I will crawl my self up again and kick some butt!
YEah!


Kommentarer
Postat av: Denise

Gud så glad jag blir när du skriver ett och annat inlägg, då och då! :-D



Jag saknar dig massor Linnéa.

På måndag flyttar jag och jag ska baskemig ha besök av dig snart :D (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback