Att läka

Ilskan bubblar inom mig. Hur kan man vara så dum?
Hur kan man vara ett sånt Gaaah...

Man blir ledsen i ögat när man vet att man står där hjälplös och står o tittar på förödelsen.
Allt som startade så bra har gått till något helt annat.
Vad ska man göra nu? frågar man sig.
Räcker man till ?

Mina känslor är ingenting jämfört med vad du känner min älskade vän.
Ett lidande jag önska jag kunde släcka.
Vad jag önska dig är ett värdigt liv som du vill leva.
Få dom möjligheterna du vill ha. Ta alla dessa chanser.
Om man bara var där.
Att hålla om och aldrig släppa taget.

Ett hjärta som bär det brustna.

Livet kommer inte lätt, men man kan göra det lättare för sig genom sina lösningar.
Men det är bara att hitta dessa lösningar också...

Tid läker alla sår, på ett eller annat sätt.

Jag vill bara skricka inombords, eftersom I'm not there.

Aldrig där, men överallt.


Jag har ett stort behov av människor runt omkring mig nu.
Jag orkar inte med den deprission som man har burit med sig  under dessa två år.
Vill inte ta del av det längre.
Jag vill vara mig igen.

Allting går upp o ner som en väldans bergodalbana.
Nu gäller de bara att ta tag i allting igen,.. starta om på nytt...
One step at the time....
Hello..



Kommentarer
Postat av: Jag älskar dig Linnéa.

Tack vännen. att veta att du finns där är tillräckligt. Jag älskar dig, det hoppas jag att du vet.
PUSSSS

Postat av: Maria

Älskar dig vännen

2008-05-05 @ 21:01:35
URL: http://spegelglas.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback